23 Nisan 2012 Pazartesi

Mutfak önlüğü,poşetlik,damacan örtüsü





Mutfak önlüğü,damacan örtüsü ve poşetlik.takım olarak yaptım.Değişik renkleride var.Onları daha sonra ekleyeceğim inşallah.Bu yaptıklarımı satışa sunmayı düşünüyorum.Hazırlarken büyük keyif alarak yaptım.Ben dikiş bilmiyorum aslında.kendi çabalarımla bilenlere sorarak ve deneme yanılma yöntemiyle oldukça iyi bir iş çıkardığımı söyleyebilirim.:))))(Öğünmek gibi olmasın.)Tabi bunları yaparken bazı bloglardan ilham alıyorum.Bu arada bu gün 23 Nisan tüm çocuklarımızın bayramı kutlu olsun.telefonumun pikseli düşük olduğu için resimlerin renkleri çok iyi çıkmıyor.Bu sorunu kısa zamanda çözmeliyim galiba.Yeni bir fotoğraf makinesi gibi:))))))

2 yorum:

  1. nefis bir takım olmuş, bol satışlar diliyorum:)))

    YanıtlaSil
  2. Adsız5/08/2012

    ülkü merhaba biye aparatı için mail atmıştım cevap geldi...senin gibi daha bir çok kişi bu aparat için mail atıyordu bana aldığım yerle görüştüm kargo gönderiyorlarmış detaylı bilgileri biye aparatı konuma ekledim oradan sipariş verebilirsin...sevgiler

    YanıtlaSil